25 Ağustos 2011 Perşembe

bak yine kızıyorum kendime!

az önce edinmiş olduğum bir bilgiden ötürü...
arkadaşım bende yapardım,belki bende değiştirirdim bölümümü (ki değiştirirdim!)
sayısına dikkat etmedim ama bizim bölümden diğer bölümlere biçok kişi geçiş yapmış!bende yapmak istiyodum!
tabii burda akla hemen şu soru geliyo: eee yapsaydın sende başvurunu!
unuttum!ya da bilmiyodum desem!
pfffff...  aslında hepsini senenin başından beri planlamıştım.Notları yüksek tutucaktım üniversiteler arası geçiş yapacaktım.Ama ne oldu sonra bilmiyorum,geriye dönüp baktığımda ''zaten yapamazdın lan mal!nottların düşük bikere'' sesleri çınlıo kulaklarımda!
ama tüm sene bunun bilincinde olsa idim!kaaptırmasaydım kendimi üniversitenin renkli görünen ortamlarına! -(ma)saydım, -(me)seydim... 
pişmanlık...
düşünüyorum artık ciddi bir şekilde bu işi! bakın size sözüm olsun,eğer o zamana kadar yine burda olursam size de göstericem!siz de göreceksiniz yaptığımı... ağzını burnunu kırıcam lan o sınavların!
hayır yani sonuçta gerizekalı biri değilim ki...
sadece biraz kaptırmışım kendimi ortamlara :((
azıcık daha dikkat edersem yaparım bu işi! değiştiririm bölümümü!
hee! sevmıyo muyum bölümümü? -hayır seviyorum... pişman değilim buraya geldiğimden ötürü!
ama gideceğim bölümü daha çok sevebilirim!o bölüm için sevebilitem daha yüksek!
yapamazsın edemesin temalı konusmalarınızın nazik versiyonunu bile kaldıraamam arkadaşım!ben yapıcam bu işi kafaya koydum!
haydi sizee rastgele...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder