16 Ağustos 2011 Salı

R@haTl@yaMamAk!

kendimi belki de çabuk gaza gelen olarak tanıtmalıyım ilk olarak...
banaa göre başka yumuşatılmış bi tanımı yok bu tabirin
belki de yapılmış olan başarılı şeylerin yapılabileceğine çabuk inanmamdır bunun sebebi!
-bilmem kim şöyle yapmış bak şimdi nerelerde!
iç sesim: sende yaparsın ! daha iyisini de yapabilirsin hatta...
--evet yaparım :))
bu söylemler oracıkta kalıyor...
yapabileceğime gerçekten inanıyorum bu konuda hiç şüphem yok ama bir adım! sadece bir adım atabilsem diyorum gerisi çorap söküğü gibi gelir...
ama olmuyor!
olmadığı zamanda sadece orda kalakalıyor tüm bu gazlı havam!
daha sonra bunlar birikince  hüzün kaplıyo her yanımı! gerek yok kasmaya diyorum, amaaan de salla gitsin! ama inanın o da olmuyor! olsa da kısa bir süre kendimi rahatlatacak kadar! ama ömürlük bi çözüm olsun dimi!
nedir?
haah!
nedir sizce bu yaptğım?  kendimi birşey mi sanıyorum :S
ya daa belkide gerçekten sadece bir adımdır lazım olan!
bilemiyorum... sadece bunu biliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder